דילוג לתוכן העיקרי
מטיסים אדם שנפטר בחו”ל לארץ

מטיסים אדם שנפטר בחו”ל לארץ? כך תתארגנו במהרה

הטסה של גופה לישראל

עם קבלת המקרה לטיפול, הצוותים יוצרים קשר עם שגרירות ישראל במדינה הרלוונטית לצורך תיאום הטסת הגופה לישראל. הם מטפלים בהכנת כל המסמכים, האישורים וביצוע התשלומים כמו שטר המטען והמיסים בגין הפעולות הללו. המגמה היא שהנפטר יגיע ארצה לכל המאוחר לאחר 48 שעות מרגע הפטירה, כדי להביא אותו לקבורה במועד בישראל.

שירותי ההטסה מתבצעים מכל נקודה בעולם ארצה וכוללים אחסון בחדר קירור והעברת הגופה בארון כפול על פי הכללים הבין לאומיים בנושא זה. הצוותים הישראלים מזמינים מקום לארון זה בטיסה המוקדמת ביותר שיוצאת מנקודת המוצא לישראל.

ליווי של בני המשפחה

מוות של אדם יקר בחו”ל הוא תמיד הלם ולכן נציג מיומן של חברת אמבולנס נמצא בקשר רציף עם נציגי המשפחה. הוא מיידע אותם על ההתקדמות בתיאומים שונים עד שמתקבל מועד הנחיתה מהיעד.

אנשי השירות מבצעים העברת נפטרים משדה התעופה אל חדר הקירור בבית החולים בעיר שבה עומדים לקבור נפטר זה.

נציג החברה מסייע לבני המשפחה בכל סידורי הקבורה. הם מגיעים יחד למשרד החברה קדישא כדי לתאם את מועד ההלוויה ואת המקום שבו ייטמן הנפטר. יש נפטרים שיש להם חלקת קבר שממתינה עבורם, אם הם רכשו מראש חלקה, או לחלופין אם יש להם חלקה שנקנתה מראש ליד בן זוגם שהלך לעולמו.

מי שאין לו חלקת קבר, מבצעים את הסידורים הכספיים ומשלמים עבור חלקת הקבר הצמודה עבור בן הזוג כשיגיע יומו וגם הוא ילך לעולמו בגיל 120.

הצוותים דואגים להשגת רישיון קבורה, להדפסה של מודעות אבל עבור תלייה ברחבי העיר וגם מבצעים פרסום בעיתונים על פי בקשתה של המשפחה.

הזמנה של מצבה לנפטר

לאחר ימי השבעה, הנציגים המיומנים מסייעים בבחירת קבלן מקצועי שיבצע את הקמת המצבה. קיימות אופציות רבות של ייצור מצבות משיש בגוונים שונים או משיש חברון ובהתאם לכך מתאמים את האותיות של שם הנפטר, כמה מילים על האישיות של הנפטר וכל מידע נוסף שהמשפחה מעוניינת לכתוב.

מצבה לנפטר מזמינים רק עבור הנפטר והחלקה הצמודה נותרת ריקה. אם מדובר בבן זוג שני וקיימת כבר מצבה, מוסיפים מצבה שנייה או מבצעים שיפוץ כללי לנראות אחידה ומכובדת.

לא אחת כדאי להחליף את האותיות הישנות שדהו ולהתקין במקומן אותיות זהות אשר עשויות מעופרת. חומר זה מתאים מאד למטרה זו וברוב המקרים הוא לא יעלה חלודה או קורוזיה, גם לאורך שנים רבות

Category: Sport

הוספת תגובה חדשה

Restricted HTML

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.